Vorarlberg Hastanelerinde Endişe Veren Sonuç
Vorarlberg'deki eyalet hastanelerinde yapılan araştırma, her sekiz çalışandan birinin tükenmişlik riski altında olduğunu ortaya koydu. Çalışanlar aşırı iş yükü, zaman baskısı ve personel eksikliğinden şikâyet ediyor.